I vår serie ”JCDecaux & Sveriges Annonsörer möter …” får vi veta mer om starka varumärken och hur de jobbar med sin kommunikation. I det avsnittet möter Hanna Riberdahl, vd på Sveriges Annonsörer och Magnus Heljeberg, vd på JCDecaux Sofia Karakatsanis Andersson, Head of Digital & Marketing på Hallon.

Stort tack NICK´S och JCDecaux för bra samarbete.

Relaterade artiklar

How Brand focus generates Business Growth

Här har du möjlighet att ladda ner presentationen från vårt webinar How brand focus generates Business Growth och mer information Brand Impact Score.

CommToAct People: Hållbara samarbeten ger bättre effekt

2023 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen tar…

Podd: Sveriges Marknadschefer

Djupdykande samtal med inspirerande marknadschefer. I podden Sveriges Marknadschefer träffar och intervjuar Martin Matiesen och Sandra Modée inbjudna marknadschefer.

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”Kommunikationen viktig för Klimatkampen”

Tillsammans med Bauer Media bjuder vi på intressanta marknadsinsikter som publiceras en gång per kvartal. I detta avsnitt möter vi Karin Grohman på CommToAct.
Fler artiklar