Sveriges Annonsörer webinar

Ibland köps och rapporteras det på mätningar som gjorts på personer, ibland på inloggade konton och i vissa fall på impressions som är olika devices, webbläsare och appar – går dessa att jämföra med varandra?

Talare:

Peter Mackhé på Sveriges Annonsörer beskriver skillnaderna på olika annonsköp och leveranser
Carl-Johan Runer på Odyssey kommer berätta hur det går till när man mäter Attention Effectiveness med Eye-Tracking
Mats Rönne som håller i effektinitiativet hos Sveriges Annonsörer beskriver skillnaden mellan effekt och effektivitet


Relaterade artiklar

CommToAct People: Omtänksamhet ger lönsamhet

2023 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen tar…

CommToAct Planet: Hur kan vi tänka strategiskt kring hållbarhet inom marknadsföring, kommunikation och media?

2023 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen tar…

CommToAct People: Digital tillgänglighet – Rättighet, skyldighet eller helt enkelt smart affär?

2023 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen tar…

Maximera dina programmatiska resultat med bättre kravställning

I detta webinar kommer ECI gå igenom hur du kan öka din effektivitet inom programmatiska medieköp. Du får värdefulla tips på viktiga faktorer att beakta vid programmatiska köp, allt för att säkerställa hög…
Fler artiklar