Sveriges Annonsörer event & podd

Den 25 april gick årets stora inspirationsdag AdDay av stapeln på Downtown Camper i Stockholm med 370 deltagare varav drygt 30 inspiratörer. Här har du möjlighet att se filmen från AdDay och lyssna på några av talarna.
Under AdDay har Bauer Media intervjuat några av inspiratörerna som du har möjlighet att lyssna på här. Programledare är Jenny Kaiser och Jessica Morales på Åkestam Holst.

Filmen från AdDay 2018: Här får du en inblick i AdDay på en minut

David Sandström // Bygger en mänskligare bank

Hélène Barnekow // Bygger ett helt nytt Telia

Per Carleö // Att transformera ett varumärke

Jana Söderberg // Konsten att motivera dig själv och bryta tankemönster

Diana Amini // Modeindustrins väg till förändring

Babak Azarmi // Kreatörerna är de nya ledarna

Kristoffer Vural // Grundare av Selahatin, tandkrämernas svar på Chanel

Lamin Ceesay // student på Berghs, hur ser den nya generationen på kommunikationsbranschen

Ulf Skarin // Redaktören sammanfattar dagen

Relaterade artiklar

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter Reklam som berör, design som står ut – hur skapar man effekt för varumärket?

Tillsammans med Bauer Media bjuder vi på intressanta marknadsinsikter som publiceras en gång per kvartal. I detta avsnitt möter vi Ulf Berlin på Ateljé Bly.

Effektplaneringsguiden – hjälpmedel för högre effekt

Syftet med den Effektplaneringsguiden är att samla en del av den klokskap, empiri och de erfarenheter som har utvecklats under årens lopp, så att det finns ett antal konkreta och tydliga råd samlade…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

Enligt rapporten Hur varumärken växer i Sverige framkommer det dock att även om 7 av 10 chefer instämmer i att varumärkesbyggande bidrar till ökad marknadsandel, arbetar endast hälften av svenska företag aktivt med…

CommToAct People: Sponsring och hållbarhet i en CSRD-driven värld

2023 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct, ett branschinitiativ för Sveriges marknadsförare och kommunikatörer. Vårt mål är att påskynda omställningen till ett hållbart samhälle för både människor och…
Fler artiklar