Sveriges Annonsörer podd

Den 25 april gick årets stora inspirationsdag AdDay av stapeln på Downtown Camper i Stockholm med 370 deltagare varav drygt 30 inspiratörer. Under AdDay har Bauer Media intervjuat några av inspiratörerna som du har möjlighet att lyssna på här. Programledare är Jenny Kaiser och Jessica Morales på Åkestam Holst.

David Sandström // Bygger en mänskligare bank

Hélène Barnekow // Bygger ett helt nytt Telia

Per Carleö // Att transformera ett varumärke

Jana Söderberg // Konsten att motivera dig själv och bryta tankemönster

Diana Amini // Modeindustrins väg till förändring

Babak Azarmi // Kreatörerna är de nya ledarna

Kristoffer Vural // Grundare av Selahatin, tandkrämernas svar på Chanel

Lamin Ceesay // student på Berghs, hur ser den nya generationen på kommunikationsbranschen

Ulf Skarin // Redaktören sammanfattar dagen

Filmen från AdDay 2018: Här får du en inblick i AdDay på en minut

Relaterade artiklar

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter med McDonald’s om vikten av partnerskap och långsiktighet

Tillsammans med Bauer Media bjuder vi på intressanta marknadsinsikter som publiceras en gång per kvartal. I detta avsnitt möter vi Susanne Rydjer på McDonald's.

ANA Programmatic Study

I detta webinar får du en inblick i en helt ny rapport från ANA – Association of National Advertisers – som visar hur transparensen och effektiveten är i programmatisk annonshandel.

WFA: Inspelade webinar

Via vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers) har vi möjlighet att erbjuda flera spännande och intressanta webinars från världens alla hörn som du kan se ”on demand” när det passar dig.

CommToAct – McDonald’s och SB Insights samarbete för att skapa hållbar kommunikation

Våren 2021 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen…
Fler artiklar