Sveriges Annonsörer event & podd

Den 11 maj gick årets stora inspirationsdag AdDay av stapeln på Urban Deli på Sveavägen i Stockholm med ca 400 deltagare varav drygt 40 inspiratörer. Här har du möjlighet att se filmen från AdDay och lyssna på några av talarna.
Under AdDay har Bauer Media intervjuat några av inspiratörerna som du har möjlighet att lyssna på här. Programledare är Filippa Lundqvist och Louise Pettersson som båda studerar på Berghs.

Filmen från AdDay 2017: r får du en inblick i AdDay på några minuter.

Åsa Sånemyr, VD på klädföretaget Hope

Johannes Cullberg, VD för matbutiken Paradiset

Fredrik Ellsäter, VD för DriveNow

Anna Dahlbäck, från succépodden Alla Våra Ligg

Kristoffer Stenqvist, Head of Media & Digital Marketing på Max

Joel Lundblad, Senior Copywriter på McCann

Marie Englesson, grundare till sminkföretaget Atsoko i Tanzania

Ragnar Tingström, grundare till mediebyrån Scream

Relaterade artiklar

Effektplaneringsguiden – hjälpmedel för högre effekt

Syftet med den Effektplaneringsguiden är att samla en del av den klokskap, empiri och de erfarenheter som har utvecklats under årens lopp, så att det finns ett antal konkreta och tydliga råd samlade…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

Enligt rapporten Hur varumärken växer i Sverige framkommer det dock att även om 7 av 10 chefer instämmer i att varumärkesbyggande bidrar till ökad marknadsandel, arbetar endast hälften av svenska företag aktivt med…

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

Digital spårning i praktiken – vad du som ansvarig måste veta

I detta webinar går Cecilia Arneving Juhlin igenom hur digital spårning går till i praktiken så att du förstår hur data flödar mellan ditt företags webbplats och en tredje part som till exempel…
Fler artiklar