WFA Webinar: The Economist presents The World in 2021

Som medlem i Sveriges Annonsörer bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).
Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

After a tumultuous 2020, what does 2021 have in store for businesses, the economy, culture and politics?

Join us for an hour-long predictive look to the year ahead with Tom Standage, Editor of “The World In 2021”
– The Economist’s annual forecast of the events and trends that will shape the year ahead.

Tom will share key insights from the upcoming The Economist report this November, pulled together by some of
the world’s most prestigious journalists and acclaimed leaders from around the world covering business and
finance, technology, culture and government.

This mix of contributors makes “The World in 2021″ uniquely authoritative in its predictions of trends and events
– and the session a must-attend for all those who want to see and act on the bigger picture.

When:

5pm CET, October 6

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

 

Anmäl dig här

 

 

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Nyheter i medlemskapet 2024 – en kompass till ökad effekt!

I detta webinar får du veta allt om medlemskapet i Sveriges Annonsörer och de senaste nyheterna. Vi kommer prata om allt från utbildningar till rådgivning och nätverk.

Nyheter i medlemskapet 2024 – en kompass till ökad effekt!

I detta webinar får du veta allt om medlemskapet i Sveriges Annonsörer och de senaste nyheterna. Vi kommer prata om allt från utbildningar till rådgivning och nätverk.

Ny rapport: ANA Programmatic Study

I detta webinar får du en inblick i en helt ny rapport från ANA – Association of National Advertisers – som visar hur transparensen och effektiveten är i programmatisk annonshandel.
Fler event