Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).

Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

With 2021’s Cannes Lions International Festival of Creativity having covered work from the last two years instead of just one, get ready for a bumper edition of Cannes Deconstructed! Delivered by WFA’s strategic partner for Creativity, Contagious, this expert analysis of the most significant winners and directional campaigns from the festival is the definitive guide to what matters in advertising and creativity – and why. If you want to understand the trends and themes that will shape the industry in the year ahead, this session is the head start you and your team are looking for.

In this 60-minute webinar you’ll learn:

  • The insights and strategies that underpin the smartest campaigns of the year;
  • The jury perspective on what it took to win in 2021;
  • The trends that are shaping the most effective, influential work and what they mean for brands;
  • Which campaigns are setting the benchmark – from a diverse range of categories and markets – and what makes them relevant to other brands and categories too.

When:

4pm CEST, September 15

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar Morning Sessions: AI – The future is here

Välkommen till Kantar Morning Sessions – en mötesplats för dig som vill träffa globala experter i framkant inom varumärke, reklam, AI, innovation, kundupplevelser och marknadsföring.

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: The Democratisation of Virtual Production

Välkommen till detta WFA, som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event