WFA Global Marketer Week (GMW) is back under a new remote format from 20 to 22 April 2021. This event is free of charge for all members of Sveriges Annonsörer.

Taking place remotely from 20 to 22 April, the event will offer unparalleled insight and thought leadership into how marketers can be a positive force for change as the world looks to build back from the pandemic.

Meeting for breakfast in the Americas, lunch in EMEA and dinner in Singapore, the event will feature outstanding content and virtual member-only networking opportunities.

Among confirmed speakers are: 

Marc Pritchard, Chief Brand Officer, Procter & Gamle

Mark Ritson, Brand consultant, Marketing Week columnist

Conny Braams, Chief Digital & Marketing Officer, Unilever

Raja Rajamannar, Chief Marketing & Communications Officer, Mastercard

Read more about the speakers and the program on WFAs homepage, link below

Date: 20 – 22 April, 2021

 

 

 

 

Som medlem i Sveriges Annonsörer kan du delta utan kostnad på Global Marketer Week (värde €300 per person).

Boka din plats här

Glöm inte att skriva ”Sveriges Annonsorer” i rutan Which National Association / WFA partner are you a member of när du anmäler dig.

Läs mer om GMW här

#GMW2021

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar Sessions: Brand Strategy Masterclass

Välkommen till Kantar Sessions – en plats där du möter inspiration, experter i framkant och kunskap för starka varumärken. Den här morgonen kommer Kantar prata om hur man skapar starka och minnesvärda varumärken.

CommToAct People: Sponsring och hållbarhet i en CSRD-driven värld

Välkommen till en trendspaning med Anders Lindén, VD på Tango Brand Alliance, där han berättar mer om det hållbarhetsfokus som växt fram på sponsringsmarknaden senaste tiden och illustrerar med både svenska och internationella…

Effektplaneringsguiden – ett hjälpmedel för att din marknadsföring ska ge högre effekt

I detta webinar kommer Mats Rönne ge tips och godbitar ur Effektplaneringsguiden som kommer att lanseras efter sommaren. Men redan nu har du möjlighet att få konkreta tips i din roll som marknadsförare.

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…
Fler event