Tyvärr är detta webinar INSTÄLLT – nytt datum kommer inom kort
Med hjälp av sin smarta telefon bildar kunder sina egna ekosystem. Ett enda inlägg i sociala medier kan starta en massprotest och en enda kraftfull idé kan omvälva en hel bransch. Vi ser rader av exempel med protester på Tahrir torget, Brexit-omröstningen och presidentvalet i USA. Vi ser också nya affärsmodeller där Uber, Netflix och Airbnb har förändrat vårt sätt att konsumera.
Vilka lärdomar kan vi dra och hur ser framtidens research ut?
- Nya sätt att samla in data
- Vad innebär storytelling?
- Vad är en Insight professional?
Katarina Hamnholm på Telenor kommer berätta hur de jobbar och hur framtiden på Telenor ser ut. Du får även höra Karin Nelsson på Demoskop berätta om en bransch i snabb förändring i hennes presentation av ”Framtidens research”.
Välkommen!
Föreläsare
Katarina Hamnholm, Chapter LEAD User Research på Telenor
Karin Nelsson, vd Demoskop
Om Learning Lunch konceptet
Learning Lunch är konceptet för dig som vill få ut lite extra av din lunch, vi bjuder på aktuella studier/rapporter/undersökningar samtidigt som du äter lunch. Learning Lunch träffarna är exklusiva och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.
Detta webinar är dessvärre INSTÄLLT, nytt datum kommer inom kort
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Registrera dig här
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 10 Nov 2020, 10:30 - 11:30
- -