WFA Spotlight: Global trends in creative in-housing

Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).
Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

Join us for this interactive webinar with Anheuser-Busch InBev (draftLine), The Observatory International and
WFA to hear about and discuss global trends in creative in-housing.

Rob Foster, Senior Consultant at The Observatory International, will share an overview of our recent joint study on global in-housing trends, debunk some myths and help WFA members understand the practicalities of building and running a successful in-house agency.

Tracy Stallard, Global VP of draftLine (AB InBev’s in-house agency), will share the journey of their 550 people strong global in-house agency that is driven by the need to be closer to the customer and produce a lot more content in an agile, constant “test and learn” mode. She will also shine a light on how draftLine has helped to breakdown the silo’s of their media and content practices to unify its marketing in ways it hadn’t beforehand.

When:

10am EST | 4pm CET, November 12

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

 

Anmäl dig här

 

 

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.