EFFDay är dagen då vi samlar branschen för att inspireras och diskutera hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar. Årets tema är "Mår vi bra så går det bra". EFFDay arrangeras av Sveriges Annonsörer, Swedma, Sveriges Mediebyråer och KOMM.

EFFDay

För sjätte året i rad samlar vi branschen för att diskutera hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar. Dagen kommer vara fylld av inspirerande talare, case och samtal, allt under ledning av vår moderator Daniel Collin.

Sagt om EFFDay förra året

  • ”Fantastiskt bra uppstyrt! Imponerande och kul med så många gäster, relevant och intressant program, trevlig lokal och god mat”
  • ”Härlig lokal som gjorde att det fanns mycket ljus och luft i rummet! Bra upplägg med pauser och tidsspann för föreläsare”
  • ”Bra blandning av talare med varierande grad av konkretisering och teori”

Upplev EFFDay 2024 på tre minuter här

Välkommen!

Dag och plats

Dag: 5 september 2025

Tid: ca 08:30-16:30

Plats: Münchenbryggeriet, Torkel Knutssonsgatan 2 i Stockholm

EFFDay arrangeras av KOMM, Sveriges Annonsörer, Sveriges Mediebyråer och Swedma.

Biljettpris

  • Ordinarie biljettpris 2695 kr/pp + moms
  • Medlemspris* 2195 kr/pp + moms

Förra året sålde EFFDay slut, passa på att säkra din biljett redan nu.

*medlemspris gäller anställda på företag som är medlem i KOMM, Sveriges Annonsörer, Sveriges Mediebyråer eller Swedma

Priser är angivna per person och exklusive moms. I priset ingår entrébiljett, lunch, förmiddags- och eftermiddagskaffe samt After EFFDay.

Har du några funderingar är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Med reservation för eventuella justeringar. Begränsat antal platser och principen först till kvarn gäller.
Under eventet har vi en fotograf på plats som tar mingelbilder.

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

CommToAct i Almedalen: Panelsamtal & Digital Inclusion Award 2025

Under detta evenemang i Almedalen lyfter vi digital inkludering ur ett affärsperspektiv. Hur påverkas kundrelationer, varumärkesvärde och lönsamhet när fler kan ta del av företagets digitala tjänster? Vi avslutar med att presentera årets…

Invitation to Kantar’s Nordic kick-off at Cannes Lions

Are you going to Cannes Lions this year? Join us and Kantar for an inspiring and relaxed networking session with food and drinks, where creativity meets science.

Cannes Lions: Vi är på plats, ses vi där?

Cannes Lions är inte bara en kreativ tävling – de senaste åren har fokus breddats betydligt, med ökad tyngd på effektfrågor samt på marknadschefens och marknads- och kommunikationsavdelningens strategiska roll i företaget.  
Fler event