Vi har alltid behov av att lära oss nya saker. Nu har du möjlighet att testa vårt nya koncept Learning Lunch där vi bjuder på insikter och kunskap samtidigt som du äter lunch. Tanken är att du får höra det senaste inom olika studier, rapporter eller undersökningar.

Conversational annonsering bygger på att varumärken med hjälp av annonsering skapar en direkt dialog med målgruppen där varje dialog blir personlig och anpassar sig efter mottagarens behov. Allt sker automatiskt och är skalbart och det är endast kreativiteten som bestämmer hur och vad man kan kommunicera om.

Med hjälp av företaget Cavai kommer vi idag att få lära oss mer om att marknadsföring precis som all kommunikation mår bäst av tvåvägskommunikation. Och att ett budskap inte passar alla.

Det här får du med dig:

  • Varför är conversational viktigt
  • Hur fungerar conversational
  • Framgångsrika case, konsumentprodukter och organisationer

Välkommen!

Anmäl dig här

Om Föreläsaren

Mikael Englund, Director Growth på Cavai

 

Om Learning Lunch konceptet

Learning Lunch är konceptet för dig som vill få ut lite extra av din lunch, vi bjuder på aktuella studier/rapporter/undersökningar under en timme samtidigt som du äter lunch. Learning Lunch träffarna är exklusiva och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.