Eller vad som kunde ha varit ”Best of Cannes 2020” om det hade varit en helt vanligt år. I samarbete med KOMM (Sveriges Kommunikationsbyråer) har vi nöjet att bjuda in till en inspirerande föreläsning med banbrytande case, trender och innovationer inom kommunikation och kreativitet.

Inga Cannes-lejon delades ut i somras på grund av pandemin. Men det betyder inte att världen har slutat kommunicera eller att det inte finns spännande case att visa. Tvärtom!

Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg på Creuna, har i mer än tio år sammanfattat Cannes Lions, världens främsta festival för kreativitet och innovation. Varje år delar hon med sig av banbrytande kommunikation och insikter från de mest tongivande rösterna inom kommunikationsbranschen.

I år sker det digitalt. Du får ta del av ny forskning om sambandet mellan kreativitet och effekt, the power of the masses, hur man omfamnar framtiden och hur vårt hjärta är kärnan i allt.

Välkommen!

Anmäl dig här



”Best of Cannes 2020” är kostnadsfritt och sänds digitalt via verktyget Zoom.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.