Hör Dun & Bradstreets CMO Anna Albinsson presentera 10 trender och 4 scenarion för hur en marknadsavdelning framgångsrikt kommer att drivas år 2030. Rapporten är framtagen tillsammans med Kairos Future.

Det här kommer du få veta mer om:

  • Hur kommer framtidens marknadsavdelning se ut?
  • Hur kommer den skilja sig från dagens marknadsavdelningar och vilka nya utmaningar behöver de kunna bemöta?
  • En marknadsavdelning som inte sticker ut – kommer den ens att existera i framtiden?

Agenda:
08:45-09:00 Digitalt mingel
09:00-10:00 Webinar

Detta webinar är i samarbete med Swedma och på torsdag 3/6 kommer du att få ett mail med länk till Teams. Detta webinar kommer inte att spelas in.

Välkommen!

Om Föreläsaren

 

 

 

 

Anna Albinsson, International CMO på Dun & Bradstreet

 

Anmälningsvillkor
Detta webinar är i samarbete med Swedma och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Det är ett digitalt webinar på Teams och dagen innan kommer du att få länk till eventet per mail (webinar kommer inte att spelas in). Begränsat antal platser och principen först till kvarn gäller. Om du får förhinder kan anmälan överlåtas till annan person inom samma företag.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar: Lansering av Blueprint for Brand Growth

Välkommen till lanseringen av Kantars Blueprint for Brand Growth. Vad kan 6,5 miljarder datapunkter från konsumenter och ett årtionde av marknadsföringsinsikter lära oss om varumärkestillväxt?

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event