Cannes Lions 2025
Vi är på plats i Cannes, ses vi där?
Som branschorganisation är vårt uppdrag att hjälpa svenska varumärken att navigera i en allt mer komplex och snabbföränderlig marknads- och kommunikationsvärld. Cannes Lions är inte bara en kreativ tävling – de senaste åren har fokus breddats betydligt, med ökad tyngd på effektfrågor samt på marknadschefens och marknads- och kommunikationsavdelningens strategiska roll i företaget.
Cannes Lions är den globala scen där branschens skarpaste hjärnor delar insikter om kommunikationens kraft – och vi är där för att lyssna, analysera, filtrera och förmedla det som är mest relevant för våra medlemmar. Vi ser till att du får ta del av de viktigaste lärdomarna – även om du själv inte är på plats.
Vi som är där:

Hanna Riberdahl, vd Sveriges Annonsörer
Hanna bevakar digitalt för att dela med sig av matnyttigt innehåll till dig som medlem.

Carin Fredlund, skribent
Carin bevakar på plats i Cannes och delar med sig av innehållet till våra medlemmar.

Karin Grohman, CommToAct
Karin bevakar hållbarhetsområdet för CommToAct på plats i Cannes.