Vi är på plats i Cannes, ses vi där?

Som branschorganisation är vårt uppdrag att hjälpa svenska varumärken att navigera i en allt mer komplex och snabbföränderlig marknads- och kommunikationsvärld. Cannes Lions är inte bara en kreativ tävling – de senaste åren har fokus breddats betydligt, med ökad tyngd på effektfrågor samt på marknadschefens och marknads- och kommunikationsavdelningens strategiska roll i företaget.  

Cannes Lions är den globala scen där branschens skarpaste hjärnor delar insikter om kommunikationens kraft – och vi är där för att lyssna, analysera, filtrera och förmedla det som är mest relevant för våra medlemmar. Vi ser till att du får ta del av de viktigaste lärdomarna – även om du själv inte är på plats.  

Vi som är där:

Hanna Riberdahl, vd Sveriges Annonsörer

Hanna är på plats för att bevaka och dela med sig av matnyttigt innehåll till dig som medlem.

Carin Fredlund

Carin Fredlund, skribent

Tillsammans med Hanna kommer Carin bevaka, och dela med sig av matnyttigt innehåll.

Ulrika Strallhofer

Ulrika Strallhofer, eventansvarig

Ulrika finns på plats som guide för våra medlemmar.

Anmäl ditt intresse till Kantars nordiska kick-off

Vi samarbetar med Kantar och välkomnar våra medlemmar till Nordic kick-off den 16 juni.

CommToAct är också på plats i Cannes

Karin Grohman, verksamhetsansvarig CommToAct

Även CommToAct finns representerade i Cannes. Karin Grohman bevaka vad som sägs och händer inom hållbarhetsområdet. Följ gärna CommToAct på LinkedIn för att se vad som händer.