De vinnande bidragen i 100-wattaren 2021 som lyfts fram i rampljuset under en festfylld galakväll får ge sig till tåls ytterligare ett par månader. 

Vi vet att många är spända på få att veta vilka bidrag som tagit sig hela vägen upp på prispallen och att både våra medlemmar och kollegor i branschen ser fram emot att få träffas i samband med galan. Av respekt för den ökade smittspridningen och för att se till att det blir bästa möjliga inramning och upplevelse för alla deltagare på prisutdelningen i Blå hallen i Stockholms stadshus, har vi beslutat att flytta fram galakvällen.

”Det känns helt rätt att vi med anledning av restriktionerna kring sammankomster och en generell osäkerhet kring smittspridningen just nu, tillsammans med våra partners tagit beslutet att flytta fram 100-wattsgalan och firandet till den 21 april” säger Hanna Riberdahl, vd på Sveriges Annonsörer.

Nytt datum är alltså 21 april och redan bokade biljetter gäller för det nya datumet. 

Alla 51 nominerade bidrag finns att se på www.100wattaren.se

Köp biljetter till 100-wattsgalan här

Vid frågor kontakta:

Ulrika Strallhofer
Projektledare event
08-545 252 30
[email protected]

Relaterade artiklar

Meta ger sig in i Principal Media 

Principal Media handlar om att mediebyråer ska kunna köpa annonser för olika priser för byrån och kund som man handlar medieutrymme för. Detta finns idag redan inbyggt i stor del av dagens programmatiska…

Ny pitchstandard för minskad stress och ökad effektivitet – både för byrå och kund

Inom ramen för branschinitiativet CommToAct/People presenterar nu Sveriges Mediebyråer, Komm och Sveriges Annonsörer en ny pitchstandard för upphandling av mediebyrå och kommunikationsbyråtjänster.

Meta får miljardböter av EU för ”Pay or OK”

I november 2023 införde Meta sin modell ”Pay or OK” vilket innebar att man som användare var tvungen att antingen betala för Metas tjänster Facebook och Instagram eller acceptera omfattande behandling av personuppgifter…

Kundresan är inte en karta – det är en kompass 

Att få en hel organisation att fokusera på det som faktiskt spelar roll – för kunden och för affären. Hur undviker vi att fastna i silos, punktinsatser och kanaloptimering, och istället enas kring…
Fler artiklar