Konsumenternas förändrade medievanor – och branschens reaktioner – stod i centrum när tre tunga mediebyråprofiler möttes i vårt senaste poddinar för att prata om coronasituationen.

Lyssna på kloka inspel från Christine Völcker (Vizeum), Urban Hilding (Hear) och Daniel Eriksson (AdOn + ordf. Sveriges Mediebyråer) som också ger råd kring marknadsinvesteringar i kristider.

I tidigare avsnitt har vi mött vi tre marknadschefer och tre seniora experter inom marknadsföring som delade med sig av kloka tankar och inspirerande exempel.

Lyssna eller titta på vårt senaste avsnitt här.

Vi tipsar också gärna om våra webinar:

Läs mer och anmäl dig till livesända webinar.

Lyssna på våra inspelade webinar.

Relaterade artiklar

Träffa oss i Almedalen!

Almedalsveckan närmar sig med stormsteg! Sveriges Annonsörer är på plats under hela veckan för att prata om marknad- och kommunikationsbranschens viktigaste frågor.

Lansering av globalt ramverk för att mäta medias koldioxidutsläpp samt en guide för hållbara medieköp

Igår lanserades Global Media Sustainability Framework som är en global branschstandard för att få jämförbara mätningar av utsläpp av växthusgaser (GHG) från digital, tv, tryck, ljud, utomhus och bioreklam.

”Today’s best” från Cannes med Hanna Riberdahl

Cannes Lions 2024 är i gång (17-21 juni). Vd Hanna Riberdahl och eventansvarig Ulrika Strallhofer är på plats och rapporterar "dagens bästa" ur marknadsförarens perspektiv.

Får konst visas i reklam?

Det är inte helt ovanligt att konstverk används i reklammaterial. Men hur får man som marknadsförare använda upphovsrättsligt skyddad konst i marknadsföring? Den frågan reder vi ut i denna artikel. Tillsammans med Konstnärernas…
Fler artiklar