Kloka tankar och inspirerande exempel från tre marknadsföringsexperter i coronatider.

Att vara marknadsförare är tufft dessa dagar. Det är många svåra och snabba beslut som ska fattas i en främmande och väldigt osäker verklighet. Men genom att prata om utmaningar och lärdomar kan vi stötta och stärka varandra.

I förra avsnittet mötte vi tre marknadschefer, och i del två har vi med oss tre seniora experter inom marknadsföring som delar med sig av kloka tankar och inspirerande exempel. Du hör Mats Rönne känd varumärkesexpert, Daniel Collin från reklambyrån Vinter och Anne Gro Gulla med erfarenhet från olika internationella marknadsförings- och varumärkesroller, senast som marknadsdirektör på Telia.

Lyssna eller titta på vårt nya avsnitt här: https://bit.ly/2UDoeUb

Vi tipsar också gärna om våra webinar:

Läs mer och anmäl dig till livesända webinar.

Lyssna på våra inspelade webinar.

Relaterade artiklar

100-wattaren 2022 – här är alla nominerade

I år har 64 bidrag lyckats ta sig igenom juryns nålsöga och nominerats i 100-wattaren 2022, tävlingen som belönar kommunikation som ger effekt.  100-wattaren belönar kommunikationsinsatser som skapar påvisbart affärsvärde genom att påverka…

Influencer-profiler tar ställning mot orealistiska skönhetsideal – slutar retuschera

Inom ramen för initiativet Riktlinjer för Positiv Påverkan har några av Sveriges största influencer-profiler gemensamt arbetat fram riktlinjer för att motverka orealistiska skönhetsideal och kroppshets. Syftet är att minska de negativa effekterna av…

Fame-kampanjer är ett vinnande koncept: det visar ny forskningsrapport

Sveriges Annonsörer och NoA Consulting har tillsammans studerat vilken typ av kommunikation som driver maximal effekt. I en delrapport presenterades insikter som pekade på att kreativitet har flera positiva effekter på kampanjer. Nu…

”Du får konkreta verktyg för bättre varumärkesarbete av en av Sveriges främsta inom området”

Intervju med Carmen Wargborn, Brand and Content Manager Sweden på Ramboll, som gick Campus program Varumärkesstrategi med Erik Modig hösten 2022.
Fler artiklar