Marknadsföring i coronakrisen.

Behovet av att prata om det som händer i världen just nu och hur vi som marknadsförare ska tackla de utmaningar vi ställs inför, är just nu enormt.

Vi drabbas alla på olika sätt beroende på bransch. Michael Grimborg – Synsam, Stina Liljekvist – Skandia och Karl-Oskar Tjernström – Samsung delar i vårt första poddinar med sig av sina utmaningar, tankar och hur de agerar nu i coronakrisen.

Lyssna eller titta på vårt första avsnitt här: https://bit.ly/2UEJoAi

Vi vill också gärna tips om våra nya webinar:

Läs mer och anmäl dig till livesända webinar.

Lyssna på våra inspelade webinar.

Relaterade artiklar

Google ger upp försöken att fasa ut tredjepartskakor  

Googles VP för initiativet Privacy Sandbox, Anthony Chavez, skriver i dagarna på deras webbsida att Google har tagit beslut om att inte fasa ut tredjepartkakor i Chrome. Vad vi förstår är detta inte…

Meta ger sig in i Principal Media 

Principal Media handlar om att mediebyråer ska kunna köpa annonser för olika priser för byrån och kund som man handlar medieutrymme för. Detta finns idag redan inbyggt i stor del av dagens programmatiska…

Ny pitchstandard för minskad stress och ökad effektivitet – både för byrå och kund

Inom ramen för branschinitiativet CommToAct/People presenterar nu Sveriges Mediebyråer, Komm och Sveriges Annonsörer en ny pitchstandard för upphandling av mediebyrå och kommunikationsbyråtjänster.

Meta får miljardböter av EU för ”Pay or OK”

I november 2023 införde Meta sin modell ”Pay or OK” vilket innebar att man som användare var tvungen att antingen betala för Metas tjänster Facebook och Instagram eller acceptera omfattande behandling av personuppgifter…
Fler artiklar