I samarbete med Bauer Media och Vi hörs! släpper vi vår första podd. Hör Carin Fredlund prata långsiktig varumärkesvård med Bauer Medias försäljningsdirektör Johnny Strömgren och konceptutvecklare Anki Berglund.

En gång per kvartal publicerar vi Marknadsinsikter i samarbete med Carin Fredlund. Intressanta och utvecklande artiklar med kurerat innehåll. Nyhet för 2023 är att Marknadsinsikter också är med podd. I ett samarbete med Bauer Media och deras podd Vi hörs! sänds varje kvartal ett specialavsnitt med Marknadsinsikter. En insikt plockas upp och analyseras och diskuteras lite djupare tillsammans med Carin Fredlund och eventuella gäster.

Relaterade artiklar

100-wattaren 2023 – se alla nominerade bidrag

I år har 73 bidrag lyckats ta sig igenom juryns nålsöga och nominerats i 100-wattaren 2023, tävlingen som belönar kommunikation som ger effekt.

Effektkalendern 2023

I Effektkalendern 2023 lyfter vi fram några av våra mest uppskattade produkter på nytt. Varje advent får du nyinspiration för att skapa marknadsföring som ger effekt.Luckor och länkar hittar du på vår Facebook-…

Influencer marketing – ny vägledning från EU, ny tuff dom och skatteregler 

Influencer marketing är ett område högt upp på agendan för EU-kommissionen. Bland annat genomför kommissionen i samarbete med de nationella tillsynsmyndigheterna nu en granskning över hur influencers inom unionen sköter sig på sociala…

Black Friday närmar sig – Konsumentverket granskar prismarknadsföring

Konsumentverket gick idag ut med ett pressmeddelande om att man under oktober och november genomför en så kallad sweep där flera företags prisinformation kommer att granskas för att se om prisnedsättningsregeln i prisinformationslagen…
Fler artiklar