Vi är så stolta över Hannas först fina nominering och nu vinst under Stockholm MediaWeek som arrangeras av Sveriges Mediebyråer. Du gör ett fantastiskt jobb och är så värd utnämningen!

Vi gratulerar även Linda Palmgren och Erik Modig till den fina nomineringen och ett fantastiskt arbete! Tack till Sveriges Mediebyråers styrelse, jury för Årets Branschpersonlighet.

Motiveringen lyder:
“Personen i fråga har drivit banbrytande initiativ för vår bransch och flyttat positionerna framåt i högt tempo. Hon har inte bara förändrat en hel branschs sätt att se på och mäta effekt utan även arbetat med att skapa standards för cross-media measurement och drivit viktiga frågor kring ökad transparens och ansvarstagande. Med ett enormt engagemang, driv och inkluderande sätt driver hon utveckling för alla som jobbar med marknadsföring, kommunikation och media – och bygger broar mellan branschförbunden”.

Se tidigare vinnare och läs mer

Relaterade artiklar

Stina Liljekvist ny ordförande i Sveriges Annonsörer

Stina Liljekvist, Chef Strategisk kommunikation & Marknad på Skandia, har valts till ny styrelseordförande i Sveriges Annonsörer. Samtidigt tar tre nya ledamöter plats i styrelsen. Beslutet fattades vid det årliga föreningssammanträdet den 30…

Ny rapport avslöjar: Marknadsavdelningar drunknar i produktion i stället för att skapa affärsvärde

Marknadsavdelningarna växer och mängden aktiviteter, kanaler och innehåll ökar. Kompetens som tidigare köpts externt flyttar in på marknadsavdelningarna och teamen har utökats med en mängd olika specialistroller. Nu menar majoriteten av marknadscheferna att…

Med Campus Marketing bygger Telia en lärande kultur och skapar en attraktiv arbetsplats för Sveriges bästa talanger

Under 2023 genomför Telia en stor intern utbildningssatsning för att skapa en attraktiv arbetsplats och bygga en lärande kultur. Som stöd i arbetet har de ett skräddarsytt upplägg av Sveriges Annonsörers Campus Marketing.…

Efter 18 år byter Max Apéria spår – ska hjälpa byråer att bli bättre

Max Apéria har varit byrårådgivare hos Sveriges Annonsörer i 18 år men nu är det dags att byta spår. Vi passade naturligtvis på att ställa några frågor för att summera hans erfarenheter.
Fler artiklar