Stockholm 200309

Kära besökare,

Med tanke på eventuell smittspridning av coronaviruset ber vi dig som varit i något av nedanstående länder eller har närstående som varit i något av dessa länder att inte, för närvarande, medverka på plats vid våra event eller besöka vårt kontor.

Norra Italien
Filippinerna
Hong Kong
Iran
Kina
Singapore
Sydkorea
Thailand
Vietnam
Teneriffa

Vi gör allt vi kan för att du ändå ska kunna medverka på våra event via vår Zoom-plattform. Vi försöker livesända alla seminarier, utbildningar och nätverk. Om du är anmäld till ett event får du en påminnelse där vi även lägger in en länk till livesändningen, allt för att det ska vara så lätt som möjligt för dig att medverka.

Av dig som inte känner dig berörd av ovanstående ber vi att du tvättar händerna när du kommit hit och vi har dessutom handsprit på alla toaletter som du mer än gärna får använda.

Tack för visad hänsyn och välkommen!

Med vänlig hälsning
Sveriges Annonsörer

Relaterade artiklar

“Varningslistan för illegala sajter” – dessa bör annonsörer undvika

Illegala sajter tjänar miljontals kronor genom reklam från annonser. Det är pengar som går rätt ner i brottslingarnas fickor. Det är även viktigt att illegala sajter inte ges reklamutrymme och på så sätt…

Vi har släppt 6 nya mikrokurser på Campus Marketing Online – plattformen för dig som vill lära dig mer om marknadsföring som ger effekt

Utöver det som ingår i medlemskapet erbjuder vi mikrokurser via vår digitala utbildningsplattform Campus Marketing Online. Våra mikrokurser är avsedda för individuella självstudier och är 15–20 minuter långa. Nu har vi släppt 6…

Nyhet! Marknadsinsikter i poddversion

I samarbete med Bauer Media och Vi hörs! släpper vi vår första podd. Hör Carin Fredlund prata långsiktig varumärkesvård med Bauer Medias försäljningsdirektör Johnny Strömgren och konceptutvecklare Anki Berglund. En gång per kvartal…

Hur ser det ut med mångfald, inkludering, jämställdhet och psykisk ohälsa i marknad- och kommunikationsbranschen?

Nu genomförs den globala studien som undersöker mångfald och inkludering i marknad- och kommunikationsbranschen av The World Federation of Advertisers (WFA) och European Associations of Communication Agencies (EACA). Sveriges Annonsörer går tillsammans med SWEDMA, KOMM, Sveriges…
Fler artiklar