Stockholm 200309

Kära besökare,

Med tanke på eventuell smittspridning av coronaviruset ber vi dig som varit i något av nedanstående länder eller har närstående som varit i något av dessa länder att inte, för närvarande, medverka på plats vid våra event eller besöka vårt kontor.

Norra Italien
Filippinerna
Hong Kong
Iran
Kina
Singapore
Sydkorea
Thailand
Vietnam
Teneriffa

Vi gör allt vi kan för att du ändå ska kunna medverka på våra event via vår Zoom-plattform. Vi försöker livesända alla seminarier, utbildningar och nätverk. Om du är anmäld till ett event får du en påminnelse där vi även lägger in en länk till livesändningen, allt för att det ska vara så lätt som möjligt för dig att medverka.

Av dig som inte känner dig berörd av ovanstående ber vi att du tvättar händerna när du kommit hit och vi har dessutom handsprit på alla toaletter som du mer än gärna får använda.

Tack för visad hänsyn och välkommen!

Med vänlig hälsning
Sveriges Annonsörer

Relaterade artiklar

Influencer-profiler tar ställning mot orealistiska skönhetsideal – slutar retuschera

Inom ramen för initiativet Riktlinjer för Positiv Påverkan har några av Sveriges största influencer-profiler gemensamt arbetat fram riktlinjer för att motverka orealistiska skönhetsideal och kroppshets. Syftet är att minska de negativa effekterna av…

Fame-kampanjer är ett vinnande koncept: det visar ny forskningsrapport

Sveriges Annonsörer och NoA Consulting har tillsammans studerat vilken typ av kommunikation som driver maximal effekt. I en delrapport presenterades insikter som pekade på att kreativitet har flera positiva effekter på kampanjer. Nu…

”Du får konkreta verktyg för bättre varumärkesarbete av en av Sveriges främsta inom området”

Intervju med Carmen Wargborn, Brand and Content Manager Sweden på Ramboll, som gick Campus program Varumärkesstrategi med Erik Modig hösten 2022.

Branschen går samman – nu lanseras GARM Nordic 

För första gången går annonsörer, intresseorganisationer, medieföretag och representanter från de största digitala plattformarna i Norden samman i en kraftsamling mot skadligt och hatiskt innehåll och tryggare annonsköp på digitala plattformar. Sverige är först…
Fler artiklar