Design som gör skillnad – vad är hemligheten?

I en värld av allt mer likartade produkter blir varumärket och förpackningen avgörande för att kunna differentiera sig och driva försäljning både online och i traditionell retail.

  • Hur skapar man förpackningsdesign som håller ihop helheten med en hög kommersiell effekt?
  • Vilka designinsikter behövs för att säkerställa större lönsamhet?

Välkommen till detta intressanta webinar där vi får lära oss mer om förpackningsdesign.

Anmäl dig här

I coronavirusets osäkra tider kommer det här seminariet att vara ett webinar via Zoom, vi börjar kl 09:00 och slutar senast 10:00 tisdag den 21/4.  Anmäl dig här

Om Föreläsaren

 

 

 

 

 

André Hindersson, CEO på designbyrån Silver

Anmälningsvillkor

Det här webinaret är utan kostnad och riktar sig till dig som arbetar med marknadsföring. Du avanmäler dig genom att maila till [email protected]​ eller via din bekräftelse.

 

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

 

Webinar 21/4: Anmäl dig här

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar Morning Sessions: AI – The future is here

Välkommen till Kantar Morning Sessions – en mötesplats för dig som vill träffa globala experter i framkant inom varumärke, reklam, AI, innovation, kundupplevelser och marknadsföring.

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event