Sveriges Annonsörer podd

För dig som arbetar med marknadsföring, hör hur några av Sveriges främsta marknadschefer tänker kring sin marknadsföringsstrategi, sitt marknadsteam och sin marketing tech-stack. I podden Sveriges Marknadschefer träffar och intervjuar Martin Matiesen och Sandra Modée speciellt inbjudna marknadschefer. Som lyssnare får du, bland mycket annat, ta del av deras lärdomar kring hur marknadschefsrollen har utvecklats de senaste åren och hur man skapar en vinnande marknadsstrategi.

Senaste intervju är med Karolina Åhs Karlsson, marknadschef på Elgiganten. Här hittar du även tidigare intervjuer med bland annat Cecilia Kroon, marknadschef på Lyko, Staffan Ekstam, marknadschef på McDonald´s och Lennart Schultz, marknadschef på Reitan Conveinience Sverige (Pressbyrån, 7-eleven och PBX).

Podden leds av Martin Matiesen och Sandra Modée.


Relaterade artiklar

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

Enligt rapporten Hur varumärken växer i Sverige framkommer det dock att även om 7 av 10 chefer instämmer i att varumärkesbyggande bidrar till ökad marknadsandel, arbetar endast hälften av svenska företag aktivt med…

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

Digital spårning i praktiken – vad du som ansvarig måste veta

I detta webinar går Cecilia Arneving Juhlin igenom hur digital spårning går till i praktiken så att du förstår hur data flödar mellan ditt företags webbplats och en tredje part som till exempel…

AI-trender 2025: Bortom ChatGPT – så förändrar AI marknadsavdelningens arbetssätt

I detta webinar spanar vår AI-expert Sara Öhman in de viktigaste AI-trenderna för 2025 och visar hur tekniken kan användas för mer än textgenerering. Generativ AI har gått från hype till verklighet, men…
Fler artiklar