SveAn appikon

 

 

Vi lanserar vår app.

Appen är en ny kanal för dig som medlem att ta del av inspiration och kunskap från oss. Till att börja med finns appen att ladda ner för Android i Google Play. Vår ambition var att även lansera i App-store men Apple har i sina interna processer en del andra krav än Google Play. Vi jobbar på att så snart som möjligt få vår app nedladdningsbar även i App-store för iPhone.

I appen kan du, på dina villkor, när du har tid, läsa Marknadsinsikter, Sveriges Annonsörers fördjupande verktyg för bättre marknadsinsikt. Två gånger i månaden publiceras nya intressanta och utvecklande artiklar med kurerat innehåll från vår skribent Carin Fredlund. Väl underbyggda insikter att ta del av när du har tid. I ”Din läslista” kan du själv välja vad du vill läsa och enkelt se andra intressanta artiklar. Du kan när som helst hoppa in i din text igen precis där du slutade allt efter dina behov och din tid.

Under året kommer vi utveckla nya funktioner som inloggning och anmälan till våra event. Vi tar gärna emot feedback och tankar om fortsatt utveckling av appen, maila gärna dina tankar och idéer till [email protected].

Ladda ner vår app för Android nu!

Bild app
Relaterade artiklar

Nya allmänna råd om marknadsföring av spel till konsumenter

Den 1 september 2025 börjar Konsumentverkets nya allmänna råd om marknadsföring av spel till konsumenter att gälla.

Ny checklista för köp av annonsering via influencer  

I dag, den 25 juni, lanserar Sveriges Annonsörer en checklista för köpare av influencer marketing. Checklistan syftar till att ge stöd i att navigera genom vanliga juridiska och praktiska utmaningar före, under och…

Today’s best – Cannes Lions 2025

Varje år samlas några av världens mest inspirerande röster inom marknadsföring, kreativitet, affär och kultur på Cannes Lions – och 2025 ser ut att bli ett riktigt intressant år. Det är en unik…

Konsumentverket får regeringsuppdrag som sätter fokus på influencer marketing 

Den 5 juni fattade regeringen beslut om att ge Konsumentverket i uppdrag att redovisa och förstärka sitt arbete när det gäller marknadsföring via influencers. Uppdraget ska slutredovisas till Regeringskansliet 31 januari 2026.  
Fler artiklar