8 steg till bättre digital annonsering. WFA har med stora globala annonsörer identifierat åtta fokusområden när det gäller digital annonsering som man bör arbeta med att förbättra för att skapa ett bättre digitalt ekosystem som kommer gynna alla parter som är inblandade.

Relaterade artiklar

Medietrender Q3 2024

Det blir allt tydligare att mediemarknaden leder den svenska ekonomin in i tillväxt. Detta innebär att medieinvesteringarna förväntas uppvisa starkast tillväxt i år, 2024. Ökningen fortsätter sedan in i 2025 om än i…

Reklamrapporten 2024

Nya undersökningen från Sveriges Annonsörer och Novus visar att inställningen till reklam fortsättningsvis är delad. Nära hälften av svenskarna har en positiv eller neutral inställning. Samtidigt framgår det också att de kanalerna som…

Effective Communication! 2024

Creative communication drives effect, but what type of creative approaches actually works best? In last year's 100-Watts report (Communication for effect! 2023), the focus was on channels and media choices. In this year's…

Kommunikation som ger effekt! 2024

Kreativ kommunikation driver effekt, men vilken typ av kreativt innehåll fungerar egentligen bäst? I förra årets 100-wattarenrapport (Kommunikation som ger effekt! 2023) stod kanalerna i centrum. I årets rapport skiftar vi fokus till…
Fler artiklar