Inte medlem?
Det går bra att köpa rapporten som pdf.

Sveriges Annonsörer jobbar ständigt för att fördjupa och utveckla våra kunskaper om hur marknadsförare tänker och arbetar, för att bli ännu bättre på att stötta våra medlemmar och driva viktiga branschfrågor. I år har vi genomfört andra mätningen av “Marknadsrapporten” där vi vill fånga upp och förstå vilka utmaningar och svårigheter marknadsansvariga ser, samt vad de tänker om framtiden.

Är du inte medlem än men vill köpa rapporten?

Om ditt företag eller organisation inte är medlem i Sveriges Annonsörer går det bra att köpa rapporten som pdf. (kostnad 1900 kr. ex. moms) Fyll i formuläret nedan så mailar vi rapporten till dig. Du får en faktura i efterhand.

Relaterade artiklar

Google: How to create ads people want to watch

People are taking more steps than before to protect their privacy online - at the same time, we know that data is needed to provide consumers with useful information and relevant ads.

Månadens Case: Vattenfall

På fyra år har Vattenfall gått från ett företag med dåligt rykte och svaga mätvärden i de flesta parametrar till ett kompetent och trovärdigt varumärke. En symbol för ”fossilfritt”. Det belönades nyligen med…

The media is – also – the message

Det finns flera skäl att placera sin reklam i seriösa nyhetsmedier. Det visar Peter Fields studier av Effectiveness Awards.

Söker du svar på rätt ställe?

För att få bäst effekt av sina marknadsinsatser gäller det att veta vilka mål man verkligen vill nå. Och att mäta just dessa parametrar.
Fler artiklar