På rekordtid vände PostNord de negativa attityderna till varumärket. Djupa kundinsikter, förtroende, tillit, kreativitet och kontinuitet, är några av de faktorer som legat bakom de snabba, positiva resultaten.

Relaterade artiklar

Google: How to create ads people want to watch

People are taking more steps than before to protect their privacy online - at the same time, we know that data is needed to provide consumers with useful information and relevant ads.

Månadens Case: Vattenfall

På fyra år har Vattenfall gått från ett företag med dåligt rykte och svaga mätvärden i de flesta parametrar till ett kompetent och trovärdigt varumärke. En symbol för ”fossilfritt”. Det belönades nyligen med…

The media is – also – the message

Det finns flera skäl att placera sin reklam i seriösa nyhetsmedier. Det visar Peter Fields studier av Effectiveness Awards.

Söker du svar på rätt ställe?

För att få bäst effekt av sina marknadsinsatser gäller det att veta vilka mål man verkligen vill nå. Och att mäta just dessa parametrar.
Fler artiklar