Kunderna som produktutvecklare. Det finns en hel del att vinna för företag som bjuder in sina kunder att delta i utvecklingen av deras produkter och tjänster. Inte minst i form av nytänkande och kreativa idéer som kan vara lättare att se med fräscha, utomstående ögon.

Relaterade artiklar

Så ser nyttan av reklam och kreativitet ut

På årets EFF Day talade Niklas Bondesson om varför man egentligen ska satsa pengar på reklam. Inom kort publiceras också en tredje rapport med hans insikter från Effektdatabasen. Denna gång med fokus på…

Förtroende och mandat är inte bara trevligt, utan nödvändigt

Nyfikenhet, passion och mandat är nödvändigt för att kunna arbeta framgångsrikt som marknadschef. Då kan man både arbeta långsiktigt och slå snabba puckar. Det framgick av Johanna Andréns samtal med Arvid Axland på…

Med AI får Lindex snabbt besked om reklamens möjlighet

Förtester kan vägleda marknadsförare och deras kreativa team fram till den mest effektfulla reklamen. Problemet är dock ofta att det tar så lång tid. Men med AI öppnas nya möjligheter att snabbt få…

Coops väg tillbaka till framtiden

Coop återvände till sina rötter och den unika grund man byggt verksamheten på i 125 år. Effekterna har varit tydliga.
Fler artiklar