Bara en handfull upphandlare inom B2B står i begrepp att köpa något. Det gäller inom alla kategorier av produkter av tjänster. För de flesta dröjer det några år. Men det gäller att de känner till ditt varumärke, när det väl är dags.

Relaterade artiklar

Google: How to create ads people want to watch

People are taking more steps than before to protect their privacy online - at the same time, we know that data is needed to provide consumers with useful information and relevant ads.

Månadens Case: Vattenfall

På fyra år har Vattenfall gått från ett företag med dåligt rykte och svaga mätvärden i de flesta parametrar till ett kompetent och trovärdigt varumärke. En symbol för ”fossilfritt”. Det belönades nyligen med…

The media is – also – the message

Det finns flera skäl att placera sin reklam i seriösa nyhetsmedier. Det visar Peter Fields studier av Effectiveness Awards.

Söker du svar på rätt ställe?

För att få bäst effekt av sina marknadsinsatser gäller det att veta vilka mål man verkligen vill nå. Och att mäta just dessa parametrar.
Fler artiklar