Hör Lloyds Apotek och Abby Priest berätta om hur en datadriven kommunikationsstrategi kan utgöra ett fundament för varumärkespositionering och differentiering på en starkt konkurrensutsatt apoteksmarknad.

Relaterade artiklar

Månadens Case: Polismyndigheten rekryteringskampanj

Antalet sökande till polisutbildningen har ökat rejält sedan Polismyndighetens inhousebyrå startade kampanjen ”83 skäl att bli polis” som visar människorna bakom uniformen och de många möjligheterna i yrket.

Cross Media Measurement & The Advertising Value Chain

Den 9 december 2021 lanserade vi den nya standarden för annonsvisningar ”The Advertising Value Chain” som tydligt visar var i värdekedjan annonserna har haft möjlighet att levereras och visas. Hör Peter Mackhé och…

Recorded WFA webinars 2021

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av inspelat material från WFA. Här hittar du material från hela 2021.

Månadens case: Clas Ohlson

Med hundra år på nacken och som ett av våra starkaste varumärken inom sin kategori, har Clas Ohlson både en historia och en framtid att vårda. 1918 grundade den då 22-årige Clas Ohlson…
Fler artiklar