Sveriges Annonsörers podinar.

Att vara marknadsförare är tufft dessa dagar. Det är många svåra och snabba beslut som ska fattas i en främmande och väldigt osäker verklighet. MEN, genom att prata om utmaningar och lärdomar kan vi stötta och stärka varandra, och det vill vi på Sveriges Annonsörer bidra till!

I förra avsnittet mötte vi tre marknadschefer, och i del två har vi med oss tre seniora experter inom marknadsföring som delar med sig av kloka tankar och inspirerande exempel. Du hör Mats Rönne känd varumärkesexpert, Daniel Collin från reklambyrån Vinter och Anne Gro Gulla med erfarenhet från olika internationella marknadsförings- och varumärkesroller, senast som marknadsdirektör på Telia.

Relaterade artiklar

Spaningar & trender från Inhouse konferens i USA

Spaningar från ANA In-house Conference 2023. Det blir en inspirerande timme där du för höra mer om de senaste inhouseinsikterna och casen från konferensen i Orlando juni 2023.

CommToAct – Greenwashing och Greenhushing

Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer lanserar CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen tar ansvar…

Retail Media What’s the buzz?

Annonsinvesteringarna i Retail Media förutspås flerdubblas till 2026 och många är nyfikna på att veta mer, men vad är Retail Media egentligen? I detta webinar kommer Adform och Curamando berätta mer hur man…

Riktlinjer för positiv påverkan – tillsammans mot kroppshets och orealistiska skönhetsideal

Barn och unga som exponeras för skönhetsideal i sociala medier påverkas, visar en global forskningssammanställning genomförd på uppdrag av Statens Medieråd. De skönhetsideal barn och unga exponeras för är ju faktiskt ouppnåeliga, eftersom…
Fler artiklar