Sveriges Annonsörer podd

För dig som arbetar med marknadsföring, hör hur några av Sveriges främsta marknadschefer tänker kring sin marknadsföringsstrategi, sitt marknadsteam och sin marketing tech-stack. I podden Sveriges Marknadschefer träffar och intervjuar Martin Matiesen och Sandra Modée speciellt inbjudna marknadschefer. Som lyssnare får du, bland mycket annat, ta del av deras lärdomar kring hur marknadschefsrollen har utvecklats de senaste åren och hur man skapar en vinnande marknadsstrategi.

Podden leds av Martin Matiesen och Sandra Modée.


Relaterade artiklar

CommToAct – Hur kan kommunikation skapa beteendeförändringar för en hållbar framtid?

CommToAct var på plats i Almedalen och pratade om hur kommunikation kan skapa beteendeförändringar för en hållbar framtid. Avslutade seminariet med caset "Hur fula gräsmattor skapade hållbar handling" med Differ och Region Gotland.

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”Smula inte sönder budgeten”

Tillsammans med Bauer Media bjuder vi på intressanta marknadsinsikter som publiceras en gång per kvartal. I detta avsnitt möter vi Robert af Klintberg Ryberg på Kapero.

Färsk rapport: The Acceleration of Principal Media

I detta webinar får du höra mer om den färska rapport - The Acceleration of Principal Media - som vår motsvarighet i USA, ANA (Association of National Advertisers) har tagit fram.

Kreativt case: The World´s Ugliest Lawn

Hållbarhetskommunikation berättar ofta om gröna målsättningar och utmaningar men har också en outnyttjad potential att även bidra till att lösa problemen. Differ Agencys kampanjer för Region Gotland är framgångsrika exempel på detta med…
Fler artiklar