Hör Staffan Ekstam och Christoffer Rönnblad från McDonald’s berätta om konceptet ”Stora nog att göra skillnad”, ett arbete sedan 2018 som i år dessutom blev belönat med två vinster i 100-wattaren, 100w i kategori Konsument Multi för ”Stora nog att göra skillnad” och 75w i kategori Konsument Singel med ”För Erica”.

Relaterade artiklar

CommToAct – Hur mäter man utsläpp vid produktion av reklam?

Våren 2021 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen…

Cashing in on Creativity, how Better Ads Deliver Bigger Profits

I detta webinar berättar LinkedIn hur kreativitet i annonser kan öka effekten och går igenom fyra punkter som kan underlätta ditt arbete. Hör Jennifer Shaw-Sweet från LinkedIn B2B Institute.

Best of Cannes 2023

Nu har du möjlighet att få höra det bästa från Cannes Lions 2023. Ulla-Karin Barrett ger sina bästa spaningar och hyllar årets bästa kampanjer.

AI bortom hypen

AI kommer att förändra världen men innan dess behöver vi lära oss att använda det för att förenkla och förbättra våra sysslor idag. I detta webinar tar vi en titt på vad Generativ…
Fler artiklar