Sveriges Annonsörers Learning Lunch webinar

Vi samlar på oss allt mer data om våra kunder och analyserar den på höjden och bredden. Men frågan är om vi ändå inte missar det viktigaste av allt – förståelsen om VARFÖR vi beter, känner och tycker på ett visst sätt?

Hör Karin Nelsson på Demoskop och Katarina Hamnholm på Telenor berätta mer.

Relaterade artiklar

Affärsdrivande marknadsföring med content marketing

Konsumenter säger att miljö och hållbarhet är viktigt när de väljer produkter och varumärken. Samtidigt ser vi ett stort gap mellan vad folk säger och vad de gör i dessa frågor. Gapet kommer…

Hållbarhet som säljer och ger effekt

Konsumenter säger att miljö och hållbarhet är viktigt när de väljer produkter och varumärken. Samtidigt ser vi ett stort gap mellan vad folk säger och vad de gör i dessa frågor. Gapet kommer…

Marknadsföring i lågkonjunktur – så här gör du!

Hur förbereder sig ditt företag på en kommande lågkonjunktur? Vi känner alla av dagens utmaningar, men långt ifrån alla vet hur de ska agera. Hör Erik Modig mer om hur du hanterar din…

Hur ska man tänka när man vill använda miljöpåståenden i sin marknadsföring?

Konsumentombudsmannen (KO) inledde 2019 ett tillsynsärende mot Arla mot bakgrund av att man menade att Arlas användning av begreppet ”Netto noll klimatavtryck” på visst sätt på Arlas mjölkförpackningar gett intryck av att produkten…
Fler artiklar