Sveriges Annonsörers Learning Lunch webinar

Vi samlar på oss allt mer data om våra kunder och analyserar den på höjden och bredden. Men frågan är om vi ändå inte missar det viktigaste av allt – förståelsen om VARFÖR vi beter, känner och tycker på ett visst sätt?

Hör Karin Nelsson på Demoskop och Katarina Hamnholm på Telenor berätta mer.

Relaterade artiklar

GARM Nordic: TikTok, Meta, Google och WFA pratar om arbetet mot skadligt innehåll på digitala plattformar

Genom ett historiskt samarbete mellan globala annonsörer och de största digitala plattformarna Meta, YouTube, Snapchat, TikTok, Twitch och Twitter har man utvecklat ett gemensamt universellt ramverk för att styra var deras varumärken exponeras…

Eftervalsanalys av den digitala valrörelsen – hur kan du utnyttja den öppna datan?

Webinar med Whispr Group där de delar en unik analys av hur den digitala valrörelsen sett ut på Facebook och Instagram. Riktad politisk reklam har debatterats flitigt de senaste åren och bland annat…

Färsk rapport: Skapar kreativ reklam mer effekt?

Tillsammans med Niklas Bondesson på NoA Consulting har vi nu de första resultaten från rapporten i vår långsiktiga forskningssatsning om framgångsfaktorer för effekt. Vad utmärker de svenska kampanjer som haft allra störst effekt?

Konkreta tips hur du får ett bättre byråsamarbete

Gunilla Bergh från Engage Marketing ger inspiration och konkreta verktyg för att få ett så bra och optimalt byråsamarbete som möjligt. Du kommer få veta mer om hur du får ihop hela byråkartan…
Fler artiklar