Sveriges Annonsörers Learning Lunch webinar

Vi samlar på oss allt mer data om våra kunder och analyserar den på höjden och bredden. Men frågan är om vi ändå inte missar det viktigaste av allt – förståelsen om VARFÖR vi beter, känner och tycker på ett visst sätt?

Hör Karin Nelsson på Demoskop och Katarina Hamnholm på Telenor berätta mer.

Relaterade artiklar

Sveriges Annonsörer i Almedalen

IAB Sverige, Sveriges Mediebyråer, Sveriges Kommunikationsbyråer och Sveriges Annonsörer tar ett samlat grepp för att hantera två av framtidens stora utmaningar. Här kan du se inspelningen av deras samtal i Almedalen.

Google: How to create ads people want to watch

People are taking more steps than before to protect their privacy online - at the same time, we know that data is needed to provide consumers with useful information and relevant ads.

Analys, grunden för att skapa strategier som ger bättre effekt

En bra analys är grunden för en bra strategi. I detta webinar kommer du få några enkla principer för fakta- och datainsamling och analysarbete som förhoppningsvis leder fram till ett relevant och korrekt…

Google: Customer first privacy – why and how?

People are taking more steps than before to protect their privacy online - at the same time, we know that data is needed to provide consumers with useful information and relevant ads.
Fler artiklar