I all form av kommunikation är känslor avgörande för hur budskap når fram och in. I detta webinar tittar vi närmare på hur man använder betendeekonomi och forskning för att skapa effektiv kommunikation.

Relaterade artiklar

Retail Media What’s the buzz?

Annonsinvesteringarna i Retail Media förutspås flerdubblas till 2026 och många är nyfikna på att veta mer, men vad är Retail Media egentligen? I detta webinar kommer Adform och Curamando berätta mer hur man…

Riktlinjer för positiv påverkan – tillsammans mot kroppshets och orealistiska skönhetsideal

Barn och unga som exponeras för skönhetsideal i sociala medier påverkas, visar en global forskningssammanställning genomförd på uppdrag av Statens Medieråd. De skönhetsideal barn och unga exponeras för är ju faktiskt ouppnåeliga, eftersom…

Producera mer av företagets kommunikation internt

Fler och fler företag väljer att ta fram marknadsförings- och kommunikationsrelaterat innehåll och material själva internt. Några företag har startat egna avdelningar, inhousebyråer. Andra har det mer som en integrerad del av det…

5 tips för bättre tillväxt och få CFO:n med på tåget

LinkedIn B2B Institute berättar hur man får ett varumärke att växa och vilka de grundläggande drivkrafterna är som ligger bakom tillväxt. Dessutom får du konkreta tips hur du får med dig företagets CFO.
Fler artiklar