Adform reder ut begreppen vad dessa förändringar innebär, hur branschen börjat förbereda sig och framtidsspaningar kring flytten från 3e-parts till 1a-parts cookies.

Relaterade artiklar

Kreativ kommunikation som skapar effekt – insikter & trender från Cannes Lions 2024

I den här spaningen från Cannes Lions 2024 med vår vd Hanna Riberdahl får du höra hur varumärken kan återta sin styrka genom kreativitet och hur känslor, humor och mod blir nycklar till…

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”Coops väg tillbaka till framtiden”

I avsnittet träffar vi Coops marknadschef Johan Öhlin där han berättar om Coops resa mot den återuppväckta positionen som den medlemsägda matkedjan, något som nu är genomgående i all deras kommunikation. Han delar…

Kommunikation som ger effekt! 2024

Sveriges Annonsörer och NoA Consulting har sedan 2020 tillsammans studerat vilken typ av kommunikation som driver bäst effekt. Analysen 2024 baseras på drygt 400 bidrag som tävlat i 100-wattaren mellan 2020-2023.

Podd: Sveriges Marknadschefer

Djupdykande samtal med inspirerande marknadschefer. I podden Sveriges Marknadschefer träffar och intervjuar Martin Matiesen och Sandra Modée inbjudna marknadschefer.
Fler artiklar