ICAs marknadschef Joakim Bengtsson berätta mer om ICA-Stig, den längsta reklamsåpan i Sveriges historia. Cecilia Perlind på Kantar Sifo berättar hur undersökningen har gått till och vilka fem vanor som ligger till grund för effektiv kommunikation.

Relaterade artiklar

Google: How to create ads people want to watch

People are taking more steps than before to protect their privacy online - at the same time, we know that data is needed to provide consumers with useful information and relevant ads.

Månadens Case: Vattenfall

På fyra år har Vattenfall gått från ett företag med dåligt rykte och svaga mätvärden i de flesta parametrar till ett kompetent och trovärdigt varumärke. En symbol för ”fossilfritt”. Det belönades nyligen med…

Analys, grunden för att skapa strategier som ger bättre effekt

En bra analys är grunden för en bra strategi. I detta webinar kommer du få några enkla principer för fakta- och datainsamling och analysarbete som förhoppningsvis leder fram till ett relevant och korrekt…

Google: Customer first privacy – why and how?

People are taking more steps than before to protect their privacy online - at the same time, we know that data is needed to provide consumers with useful information and relevant ads.
Fler artiklar