Design som gör skillnad – vad är hemligheten? I en värld av allt mer likartade produkter blir varumärket och förpackningen avgörande för att kunna differentiera sig och driva försäljning både online och i traditionell retail.

Relaterade artiklar

Riktlinjer för positiv påverkan – tillsammans mot kroppshets och orealistiska skönhetsideal

Barn och unga som exponeras för skönhetsideal i sociala medier påverkas, visar en global forskningssammanställning genomförd på uppdrag av Statens Medieråd. De skönhetsideal barn och unga exponeras för är ju faktiskt ouppnåeliga, eftersom…

Producera mer av företagets kommunikation internt

Fler och fler företag väljer att ta fram marknadsförings- och kommunikationsrelaterat innehåll och material själva internt. Några företag har startat egna avdelningar, inhousebyråer. Andra har det mer som en integrerad del av det…

5 tips för bättre tillväxt och få CFO:n med på tåget

LinkedIn B2B Institute berättar hur man får ett varumärke att växa och vilka de grundläggande drivkrafterna är som ligger bakom tillväxt. Dessutom får du konkreta tips hur du får med dig företagets CFO.

Att prioritera i Effektsystemet!

I detta webinar dyker vi ner i Effektsystemet och ger konkreta exempel på hur du kan prioritera KPI:er i Effektsystemet och hur du målsätter och följer upp dessa på bästa sätt.
Fler artiklar