Inte medlem?
Det går bra att köpa guiden som pdf.

As part of our Effect Initiative Sveriges Annonsörer has produced the guide Let’s Talk Effectiveness!. The purpose of the guide is to spread knowledge and open up to a discussion of effect as well as offer concrete guidance on how you get more out of your marketing efforts.

Är du inte medlem än men vill köpa guiden?

Om ditt företag eller organisation inte är medlem i Sveriges Annonsörer går det bra att köpa guiden som pdf. (kostnad 3200 kr. ex. moms) Fyll i formuläret nedan så mailar vi guiden till dig. Du får en faktura i efterhand.

Relaterade artiklar

WFAs globala riktlinjer för att motverka greenwashing

WFA lanserar sex regler för reklam som handlar om miljöpåverkan. Det är de första globala riktlinjerna i sitt slag, och har granskats och diskuterats av reklamorganisationer i bland annat Sverige, Brasilien, Indien och…

Dataetik, översikt av annonslandskapet

Vilka lagar behöver du som marknadsförare ha koll på – idag och imorgon? Här presenteras på ett enkelt och överskådligt sätt hur ”landskapet” ser ut, vilka parter som är med och vilka lagar…

Dataetik, guide och översikt av annonslandskapet, för medlemmar

Vilka lagar behöver du som marknadsförare ha koll på – idag och imorgon? Här presenteras på ett enkelt och överskådligt sätt hur ”landskapet” ser ut, vilka parter som är med och vilka lagar…

The Advertising Value Chain, för medlemmar

"The Advertising Value Chain” fungerar som karta och kompass för den som planerar, genomför och utvärderar medieinvesteringar. "Advertising Fact Sheet” ger fördjupande information om mät- och rapporteringsmetoder för respektive medieslag.
Fler artiklar