Seminarier & Webinars

Arkiv

Stockholm: Best of Cannes

I samarbete med Sveriges Kommunikationsbyråer (Komm) har du möjlighet att lyssna på det bästa fån Cannes Lions 2024. Detta brukar vara ett otroligt uppskattat event, vi rekommenderar att säkra din plats så snart…

Malmö: Best of Cannes

I samarbete med Sveriges Kommunikationsbyråer (Komm) har du möjlighet att lyssna på det bästa fån Cannes Lions 2024. Detta brukar vara ett otroligt uppskattat event, vi rekommenderar att säkra din plats så snart…

Kreativ kommunikation driver effekt, men vilken typ av kreativt innehåll fungerar egentligen bäst?

Vi vet sedan länge att marknadskommunikation är ett kraftfullt verktyg för att skapa affärsvärde, vilket mängder av forskningsstudier har bevisat. Men fortfarande ses marknadsinvesteringar av många som en kostnad och inte en investering…

Göteborg: Best of Cannes

I samarbete med Sveriges Kommunikationsbyråer (Komm) har du möjlighet att lyssna på det bästa fån Cannes Lions 2024. Detta brukar vara ett otroligt uppskattat event så passa på att säkra din plats sp…

WFA Knowledge Spotlight: 2024 Production Trends in Asia Pacific

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: 2024 Media Trends in Asia Pacific

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Supercharging creativity

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Social Commerce

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Influencers and KOLs

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Advanced/Connected TV

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Agency Briefing

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Inventory or proprietary media

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Creating persona-driven content

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Rooting creativity in culture

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Spotlight: Uncovering agency use of generative AI

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Creative Mindset 101

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

Almedalen: Hur kan kommunikation skapa beteendeförändringar för en hållbar framtid? 

Möt oss i Almedalen. Hur kan kommunikation bidra till att skapa beteendeförändringar som påskyndar klimatomställningen? Vad är kommunikationens ansvar för att spegla och påverka världen omkring oss, och hur kan vi som bransch…

CommToAct: CSRD – vad innebär det för kommunikationsbranschen?

I detta webinar kommer vi att få höra mer om att EU genom det nya hållbarhetsdirektivet, Corporate Sustainability Reporting Directive, även kallat CSRD, bidrar till att spelplanen för hållbarhetsrapportering målas om. CommToAct är…