Certifiering

Fler Certifiering

Bli certifierad i Effektsystemet 2.0 – 14 februari

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Bli certifierad medieköpare 20 februari

Med vår Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras. Genom att certifiera dig i Cross Media Measurement blir du…

Uppgradera till Effektsystemet 2.0 – 8 december

För dig som redan är certifierad i Effektsystemet 1.0 erbjuder vi en kortare digital uppgradering på en timme där vi går igenom de förändringar som har gjorts i Effektsystemet.

Redan certifierad: uppgradera till Effektsystemet 2.0 – när det passar dig

Nyhet! Nu kan du som redan är Effektcertifieriad uppgradera dina kunskaper till Effektsystemet 2.0. Uppdateringen är digital och innehåller åtta kortare filmer med Hanna Riberdahl och Mats Rönne som avslutas med ett test.…

Inte certifierad: Certifiera dig digitalt i Effektsystemet – när det passar dig

Här har du möjlighet att certifiera dig digitalt i Effektsystemet 2.0. Registrera och certifiera dig när det passar dig bäst under året. Certifieringen innehåller åtta filmer med Hanna Riberdahl och Mats Rönne och…

Bli certifierad i Effektsystemet 2.0 – 14 november

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Bli certifierad i Effektsystemet 13 september

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Bli certifierad medieköpare 17 oktober

Med vår Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras.

Bli certifierad i Effektsystemet 16 maj

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Bli certifierad medieköpare 25 maj

Med vår Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras.

Bli certifierad medieköpare den 14 februari

Med vår Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras.

Certifiering: Effektsystemet 17/1

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Bli certifierad i Effektsystemet 22 mars

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Certifiering: Cross Media Measurement 22/11

Med vår nylanserade Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras.

Bli certifierad medieköpare – när det passar dig

Nu har du möjlighet att certifiera dig digitalt i Cross Media Measurement via Campus Online. Registrera och certifiera dig när det passar dig bäst under året. Certifieringen innehåller tio filmer med Fredrik Hallberg,…

Certifiering: Effektsystemet 8/11

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Certifiering: Effektsystemet

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Certifiering: Effektsystemet

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.