Certifiering

Fler Certifiering

Certifiering: Effektsystemet för Offentlig Sektor 29 maj

Effektcertifiering för dig som jobbar inom offentlig sektor. Som medlem i Sveriges Annonsörer ingår certifieringen i medlemskapet. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att…

Certification in English: The Effectiveness System 2.0 – 8 May

New! Digital certification in English via Zoom with Mats Rönne. He will go through The Effectiveness System 2.0 and after the certification you will get access to the digital test.

Certifiering: Medieköpare 23 april

Med vår Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras. Genom att certifiera dig i Cross Media Measurement blir du…

Certifiering: Effektsystemet 2.0 10 april

Effektcertifiering för dig som inte redan är certifierad. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Certifiering Marknadsföringsjuridik: Immaterialrätt och dataskydd

Certifiering i marknadsföringsjuridik sker vid två tillfällen och ingår i medlemskapet. Certifieringen vänder sig i första hand till dig som jobbar på marknadsavdelningen men även jurister som kommer i kontakt med marknads- och…

Certifiering Marknadsföringsjuridik: Allmän marknadsföringsjuridik

Marknadsjuridisk utbildning. Dessa två utbildningstillfällen som ingår i medlemskapet vänder sig i första hand till dig som jobbar på marknadsavdelningen men även jurister som kommer i kontakt med marknads- och reklamjuridiska frågor, vi…

Certifiering: Effektsystemet 2.0 14 februari

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Certifiering: Medieköpare 20 februari

Med vår Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras. Genom att certifiera dig i Cross Media Measurement blir du…

Uppgradera till Effektsystemet 2.0 – 8 december

För dig som redan är certifierad i Effektsystemet 1.0 erbjuder vi en kortare digital uppgradering på en timme där vi går igenom de förändringar som har gjorts i Effektsystemet.

Digital certifiering i Effektsystemet 2.0 – när det passar dig

Här har du möjlighet att certifiera dig digitalt i Effektsystemet 2.0. Registrera och certifiera dig när det passar dig bäst under året. Certifieringen innehåller åtta filmer med Hanna Riberdahl och Mats Rönne och…

Bli certifierad i Effektsystemet 2.0 – 14 november

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Bli certifierad i Effektsystemet 13 september

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Bli certifierad medieköpare 17 oktober

Med vår Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras.

Bli certifierad i Effektsystemet 16 maj

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Bli certifierad medieköpare 25 maj

Med vår Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras.

Bli certifierad medieköpare den 14 februari

Med vår Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras.

Certifiering: Effektsystemet 17/1

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

Bli certifierad i Effektsystemet 22 mars

Effektcertifiering och varför det är viktigt att certifiera sig. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.