Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

Description:

There are many reasons WFA members have hesitated to communicate around their sustainability efforts: The risk of exposing themselves in other areas of the business.

Coming across as lacking authenticity. Inadvertently greenwashing. Or simply because they do not see the potential business benefit.

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

In this 60-minute webinar:

  • Join Solitaire Townsend, founder of Futerra (the original sustainability consultancy), as she imparts some of the wisdom from 25 years of working with clients in this space.
  • She will also respond to specific questions from WFA members and Planet Pledge partners.

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Konkreta tips hur du får ett bättre byråsamarbete

Målet med detta webinar är att du ska få inspiration och konkreta verktyg för att få så bra och optimerade byråsamarbeten som möjligt.

Analys, grunden för att skapa strategier som ger bättre effekt

En bra analys är grunden för en bra strategi. I detta webinar kommer du få några enkla principer för fakta- och datainsamling och analysarbete som förhoppningsvis leder fram till ett relevant och korrekt…

Google: How to create ads that people want to watch

Creativity is the largest single factor in driving marketing effectiveness – by some measures more than triple the role of brand and double the role of reach. Getting your creative right is important…
Fler event