Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).

Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

The changing nature of data privacy is fundamentally redefining the way in which online audiences are measured and targeted by advertisers.

This is the third webinar in a series of webinars from thought-leaders from all sides of the industry, on the changes that are coming and the preparation that advertisers need to be doing now and in the near future.

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

In this 60-minute webinar you’ll learn:

  • In this third series Uli Hegge who is the Head of Privacy for InfoSum will look to introduce the media owner lens on what a cookieless future means to the world of advertising and the different steps advertisers can take to prepare

Earlier webinars in this series

Watch Episode 1 here

Watch Episode 2 here

When

11am CEST, November 17

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Så sätter och försvarar du din marknadsbudget

För de flesta marknadsavdelningar är budgetprocessen en utmaning. Marknadsföringsbudgeten ifrågasätts ofta, och har man inte bra argument finns det risk att budgeten blir mindre än vad som krävs för att lyckas och nå de uppsatta…

WFA Knowledge Spotlight: Meta’s vision for AI

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Meta’s vision for AI

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Creative perspectives for advertising on Meta platforms

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…
Fler event