WFA Webinar: Mind The Gap: Video Advertising Reach in the Age of Increasing Media Fragmentation

Som medlem i Sveriges Annonsörer bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).
Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

TV audiences are shrinking faster than expected putting increasing inflationary pressure on the medium.

There are ways to fill the gap using other media, but new evidence from Ebiquity suggests that, once the quality of engagement is factored in, online video may not provide the answer.

In this webinar, Martin Radford from Ebiquity will review the implications from their new study and provide recommendations for how brands should be treating video formats going forward.

When:

10am CET, April 8

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

 

Anmäl dig här

 

 

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Från CX som projekt till CX som ledarskap

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

WFA Spotlight: Outlook2025: Unpacking latest WFA poll of media price inflation forecasts

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

CommToAct People: Samtal om mångfald och representation på våra arbetsplatser

CommToAct People bjuder in till ett öppet samtal om mångfald och representation i arbetet där vi har bjudit in Per Karlströmer, från Gullers grupp som har lång erfarenhet från att arbeta i mångkulturella…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event