Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

Description:

As the digital and the “real” world increasingly intermingle in people’s everyday lives, brands have a vast new canvas in which to engage with and influence consumers.

In this session, we will look at what brands are already doing in the Metaverse, how they are succeeding, and what trends are driving their expanded engagement in this space.

We will hear from Justin Peyton, Chief Transformation & Strategy Officer for Wunderman Thompson APAC, who helps brands capitalize on the opportunities created by evolving consumer behaviours, and advancing technology & data capabilities to deliver business growth.

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

In this 60-minute webinar you’ll learn:

  • Hear Justin Peyton as he brings experience from a wide range of brands and categories spanning FMCG, Financial Services, Travel, and Health.
  • His focus in on helping brands take a modern approach to marketing that goes beyond ads to include experience, service design and an overall focus on making work that works.

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Konkreta tips hur du får ett bättre byråsamarbete

Målet med detta webinar är att du ska få inspiration och konkreta verktyg för att få så bra och optimerade byråsamarbeten som möjligt.

Analys, grunden för att skapa strategier som ger bättre effekt

En bra analys är grunden för en bra strategi. I detta webinar kommer du få några enkla principer för fakta- och datainsamling och analysarbete som förhoppningsvis leder fram till ett relevant och korrekt…

Google: How to create ads that people want to watch

Creativity is the largest single factor in driving marketing effectiveness – by some measures more than triple the role of brand and double the role of reach. Getting your creative right is important…
Fler event