WFA Webinar: Managing your sponsorship initiatives post-pandemic

Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Registrering/konto krävs på WFA´s hemsida för att delta på deras webinar.
Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

Despite vaccines rolling out globally, the pandemic will continue to impact sponsorship through 2021, and likely for at least the two years that follow. In this context, what should marketing and marketing procurement professionals be thinking about as they consider how to manage and leverage their sponsorship investments over the short and mid-term?

In this spotlight, our guest speaker Ian Malcolm, President and CEO at Lumency, will provide guidance for what brands should be focusing on and aware of as we move towards a post-pandemic world. This includes:

Key influences on sponsorship for 2021, including the rise of ‘local’:
– What existing trends in sponsorship have accelerated due to the pandemic
– How to make up for lost value from 2020 and 2021
– What to expect from evolving consumer sentiment around live events
– How deals should be structured going forward

This webinar will last 60 minutes including Q&A.

When:

2pm CET, February 2

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

 

Anmäl dig här

 

 

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar: Lansering av Blueprint for Brand Growth

Välkommen till lanseringen av Kantars Blueprint for Brand Growth. Vad kan 6,5 miljarder datapunkter från konsumenter och ett årtionde av marknadsföringsinsikter lära oss om varumärkestillväxt?

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event