Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.
Description:
In August 2021, International Food & Beverage Alliance (IFBA), eleven of the largest global food and drinks brands agreed to further restrict advertising to children of products high in fat, sugar and salt.
Join our webinar to understand the background to this voluntary global initiative and find out what compliance means in practice.
This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.
In this 60-minute webinar you’ll learn:
- Under this new global policy, chocolates, candies/confectionery, potato crisps, soft drinks and ice creams cannot be advertised to children under the age of 13.
- The new agreement is supported by The Coca-Cola Company, Danone, Ferrero, General Mills, Grupo Bimbo, Kellogg, Mars, Mondelēz International, Nestlé, PepsiCo and Unilever.
When:
10am CEST, November 10
Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.
Registrera dig härDe personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 10 Nov 2021, 10:00 - 11:00
- Online