WFA Webinar: How advertising lost sight of creativity and what to do about it
Som medlem i Sveriges Annonsörer bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).
Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.
Description:
System1’s Orlando Wood introduces his bestselling book with the IPA, ‘Lemon : How the Advertising Brain Turned Sour’ (2019).
A fascinating mix of neuroscience, cultural history and advertising research, the webinar will show how an increase in abstract, left-brain thinking has spread across business, how this is undermining creativity and making advertising less effective. It also provides practical advice to reverse this decline.
When:
10am CET, April 1
Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.
Anmäl dig här
Registrera dig här
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 01 Apr 2020, 08:00 - 09:00
- -