Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).

Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

Economist Impact and the World Federation of Advertisers (WFA) invite you to a webinar where deputy editor of The Economist, Tom Standage, will provide an exclusive, first insight into the top 10 topics of The World Ahead: 2022.

The World Ahead is one of the most prestigious launches in The Economist’s annual publishing calendar. It prepares audiences for the year to come with mind-stretching insights and expert-level analysis. Written by The Economist correspondents and editors alongside globally-recognised public figures, it is regarded as essential reading by individuals, professionals and policymakers alike.

In this 60-minute webinar you’ll gain first access to Tom’s forecasts and predictions on topics including:

  • The health of democracy – can Biden prove that Western democracy isn’t broken?
  • The climate crisis – why 2022 could be a crunch year for businesses as well as governments.
  • The future of space travel – more private citizens than government employees will travel to space in 2022.

When:

4pm CEST, October 7

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Konkreta tips hur du får ett bättre byråsamarbete

Målet med detta webinar är att du ska få inspiration och konkreta verktyg för att få så bra och optimerade byråsamarbeten som möjligt.

Analys, grunden för att skapa strategier som ger bättre effekt

En bra analys är grunden för en bra strategi. I detta webinar kommer du få några enkla principer för fakta- och datainsamling och analysarbete som förhoppningsvis leder fram till ett relevant och korrekt…

Google: How to create ads that people want to watch

Creativity is the largest single factor in driving marketing effectiveness – by some measures more than triple the role of brand and double the role of reach. Getting your creative right is important…
Fler event