Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).

Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

Economist Impact and the World Federation of Advertisers (WFA) invite you to a webinar where deputy editor of The Economist, Tom Standage, will provide an exclusive, first insight into the top 10 topics of The World Ahead: 2022.

The World Ahead is one of the most prestigious launches in The Economist’s annual publishing calendar. It prepares audiences for the year to come with mind-stretching insights and expert-level analysis. Written by The Economist correspondents and editors alongside globally-recognised public figures, it is regarded as essential reading by individuals, professionals and policymakers alike.

In this 60-minute webinar you’ll gain first access to Tom’s forecasts and predictions on topics including:

  • The health of democracy – can Biden prove that Western democracy isn’t broken?
  • The climate crisis – why 2022 could be a crunch year for businesses as well as governments.
  • The future of space travel – more private citizens than government employees will travel to space in 2022.

When:

4pm CEST, October 7

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar Morning Sessions: AI – The future is here

Välkommen till Kantar Morning Sessions – en mötesplats för dig som vill träffa globala experter i framkant inom varumärke, reklam, AI, innovation, kundupplevelser och marknadsföring.

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: The Democratisation of Virtual Production

Välkommen till detta WFA, som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event