WFA Webinar: #BuildBackBetter – Can marketing be a positive force for change post-COVID?

Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).
Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

For many, marketing and sustainability are at odds. As a driver of consumption, the marketing industry is seen to promote behaviours that do not always align with the UN’s Sustainable Development Goals. At WFA, we are convinced that better marketing can help drive action that aligns with and supports the UN SDGs, whether that be ensuring healthy lives and promoting well-being, reducing inequalities or driving responsible consumption and production.

COVID has given us all time to pause for reflection. This WFA event is designed to explore the big changes that are needed and we will ask how smart marketing can be a force for positive change in driving a more sustainable future. Speakers include:

  • Arba Kokalari, Member of the European Parliament (svensk medlem i Europaparlamentet)
  • Patricia Corsi, Global Chief Marketing & Digital Officer, Bayer
  • Rupen Desai, Global CMO, Dole
  • Paul Kemp-Robertson, Co-founder, Contagious
  • Stephen Kehoe, President and CEO, Asia-Pacific, Edelman
  • Helena Leurent, Director General, Consumers International

This webinar will last 90 minutes including Q&A.

When:

3pm CET, March, 18

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Anmäl dig här

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar Morning Sessions: AI – The future is here

Välkommen till Kantar Morning Sessions – en mötesplats för dig som vill träffa globala experter i framkant inom varumärke, reklam, AI, innovation, kundupplevelser och marknadsföring.

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event